Halfway? - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Caroline - WaarBenJij.nu Halfway? - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Caroline - WaarBenJij.nu

Halfway?

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

17 Februari 2011 | Singapore, Singapore

Even een super korte snelle update (haha iedereen blij) want ik heb niet zoveel tijd, maar ik wilde even laten weten hoe the phillipines waren!

Ben dus woensdagavond vertrokken om 12 uur, kwamen daar om 4 uur aan dus niet echt geslapen. Een taxi, bus en ferry later stonden we op het strand van Mindoro island ons tijdelijke thuis:D Het was echt geweldig, precies zo'n tropisch eiland als dat je zou verwachten. en iedereen was super aardig en het eten was echt geweldig! En zo goedkoop. Na het ontbijt een plaats om te slapen gezocht (superleuk soort van bungalowtje vlak bij het strand) en daarna 'de stad' puerto galera ingegaan. jurk gekocht, lekker gegeten en ons leven gewaagd op een tricycle toen we terug naar huis gingen. volgende dag een geweldige tour langs watervallen, in een buffalo-car, naar the hidden paradise, zwemmen, bbq lunch, hangbrug, een van de eerste dorpjes die er waren, kayaken, snadwiches en naar huis, toen gezellig uit eten.

de volgende dag gedoken, een hash run gedan (nee dat is niet hash maar meer een speurtocht, super gaaf) ontgroend, gegeten, wat barretjes bezocht, uitgegaan, persoonlijk door de band op het podium gevraagd (haha ze zaten op de ferry naar het eiland met ons en ze herkenden ons en droegen een liedje aan ons op, te grappig) veel te laat gaan slapen
8 uur sochtends weer duiken, spullen pakken rondgelopen met de ferry en de bus tergu. twee local mensen ontmoet die de aardigste mensen ooit waren en ons mee uit eten, naar een park, een speeltuin de baywalk en uiteindelijk het vliegveld hebben gebracht. zoo lief, en heel fin want maila was toch wel heel onveilig.
toen waren beide reisgenootjes ziek geworden (heel leuk) maandag geland om 8 uur gelijk door naar school. daarna bali gergeld, opgegeven voor mijn advanced duik cursus in april (YAY) en VAN AVOND VERTREK IK ALWEER!!
Het is recess week..dus is zit al op de helft? unbelivable, en eht angstaanjagend. gelukkig blijf ik nog wat langer om te reizen enzo

Ga met nik naar de gili islands, duiken snorkelen en alleen maar op mn luie reet liggen hahaah (er is geen gemotoriseerd vervoor alleen paard en wagen) en daarna terug naar kuta voor surfen probably.

nou ik hoop dat dat kort en toch lang genoeg was, (sorry voor de spelling mistakes heb deze echt in 5 minuten gedaan haha) ik laat het wel weer weten als ik tergu ben (ik kom donderdag terug en dan zijnmijn ouders er....zo gaaf!!)

Veel liefs

  • 17 Februari 2011 - 09:17

    Kirsten:

    Haha okee de Filipijnen had ik al gehoord, maar toch nog wat nieuwe dingetjes.. Waar ga je die advanced duikcursus doen? Gaaf hoor!
    Heel veel plezier op Bali! X

  • 18 Februari 2011 - 23:04

    Sanne:

    Hey Caroline!

    Ik wilde je even laten weten dat je verhalen heel erg leuk klinken!
    Ik weet niet hoe lang je op Bali bent, maar als je kan, probeer dan naar Lovina te gaan... Daar kun je ontzettend mooi duiken en met dolfijnen zwemmen/ze bekijken!
    En als je nog uit wil gaan, moet je in Kuta naar club Bounty gaan... Daar krijg je serieus cocktails in vissenkommen! Anyway, genoeg te zien dus! Heel veel plezier en ik kijk uit naar je verhaaltje! xx

  • 19 Februari 2011 - 10:02

    Djoeke:

    Oh, dat klinkt echt allemaal superleuk!
    En ben je echt al op de helft? Pffft, wij gaan net week 4 in, joh! :P
    Heel veel plezier in Bali, en, nou ja, in de rest van Azië! (Jeetje, wat reis jij veel, zeg! :P)
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Op exchange naar Singapore

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2011

Laatste reizen en examens

25 Maart 2011

Bali:), ouders:) en midterms :(

17 Februari 2011

Halfway?

06 Februari 2011

Happy bunny year!

06 Februari 2011

Maleisië: stalkers, jungles en superveel lol
Caroline

Weer een reis richting Azië. Voor mijn 4e semester van mijn Bachelor studie ga ik op exchange. Ik zit een halfjaar in Singapore, en op deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen (en zware schoolwerk natuurlijk). Ik hoop dat je op de hoogte blijft en je aanmeld voor de mailinglijst, en natuurlijk dat je het leuk vind om te lezen. Veel liefs, Caroline

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 5657

Voorgaande reizen:

02 Januari 2011 - 14 Juni 2011

Op exchange naar Singapore

Landen bezocht: