Op exchange naar Singapore - Reisverslagen van Caroline - WaarBenJij.nu Op exchange naar Singapore - Reisverslagen van Caroline - WaarBenJij.nu

Op exchange naar Singapore

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2011

Laatste reizen en examens

25 Maart 2011

Bali:), ouders:) en midterms :(

17 Februari 2011

Halfway?

06 Februari 2011

Happy bunny year!

06 Februari 2011

Maleisië: stalkers, jungles en superveel lol
Caroline

Weer een reis richting Azië. Voor mijn 4e semester van mijn Bachelor studie ga ik op exchange. Ik zit een halfjaar in Singapore, en op deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen (en zware schoolwerk natuurlijk). Ik hoop dat je op de hoogte blijft en je aanmeld voor de mailinglijst, en natuurlijk dat je het leuk vind om te lezen. Veel liefs, Caroline

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5654

Voorgaande reizen:

02 Januari 2011 - 14 Juni 2011

Op exchange naar Singapore

Landen bezocht: